Urząd Gminy Brójce
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 


 

 

 

 

Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

 

 

Zgodnie z art.35 organ gminy o którym mowa w art.28 ust.1 wydaje z urzędu lub na wniosek właściciela lub podmiotu wskazanych w art.28 ust. 2, decyzję w sprawie wymeldowania obywatela polskiego, który opuścił  miejsce pobytu stałego albo opuścił miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnił obowiązku wymeldowania się.

 

Wymagane dokumenty:

1/ Umotywowane podanie o wymeldowanie skierowane do Wójta Gminy Brójce

2/ Dokumentu potwierdzający tytuł prawny do lokalu zamieszkałego przez osobę, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie

 

Opłaty:

 -dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10zł. od decyzji

 /Opłaty dokonuje się w kasie UG  lub na rachunek bankowy

Nr rachunku 22 8781 0006 0060 0141 2000 0020

 

Miejsce złożenia dokumentów:

 

 

  • sekretariat Urzędu Gminy Brójce lub

  • stanowisko ds. ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42-295-01-28

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:

 

 

zgodnie z przepisami KPA /ok.2 miesięcy/ - zakończone decyzją administracyjną

 

Tryb odwoławczy

 

Od decyzji przsługuje pisemne odwołanie do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Wójta Gminy Brójce w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Podstawa prawna:

 

 

Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności /Dz.U.2010.217.1427/

 


 

Załączniki:

Wniosek o wymeldowanie Plik txt 21.41 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-03-09
Publikujący Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2009-03-09 12:34
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2015-06-30 12:47

 


 

 

 

 

Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

 

 

Zgodnie z art.35 organ gminy o którym mowa w art.28 ust.1 wydaje z urzędu lub na wniosek właściciela lub podmiotu wskazanych w art.28 ust. 2, decyzję w sprawie wymeldowania obywatela polskiego, który opuścił  miejsce pobytu stałego albo opuścił miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnił obowiązku wymeldowania się.

 

Wymagane dokumenty:

1/ Umotywowane podanie o wymeldowanie skierowane do Wójta Gminy Brójce

2/ Dokumentu potwierdzający tytuł prawny do lokalu zamieszkałego przez osobę, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie

 

Opłaty:

 -dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10zł. od decyzji

 /Opłaty dokonuje się w kasie UG  lub na rachunek bankowy

Nr rachunku 22 8781 0006 0060 0141 2000 0020

 

Miejsce złożenia dokumentów:

 

 

  • sekretariat Urzędu Gminy Brójce lub

  • stanowisko ds. ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42-295-01-28

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:

 

 

zgodnie z przepisami KPA /ok.2 miesięcy/ - zakończone decyzją administracyjną

 

Tryb odwoławczy

 

Od decyzji przsługuje pisemne odwołanie do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Wójta Gminy Brójce w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Podstawa prawna:

 

 

Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności /Dz.U.2010.217.1427/

 


 

Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-03-09
Publikujący Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2009-03-09 12:34
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2015-06-30 12:47

 


 

 

 

 

Wymeldowanie z pobytu stałego w drodze decyzji administracyjnej

 

 

Zgodnie z art.35 organ gminy o którym mowa w art.28 ust.1 wydaje z urzędu lub na wniosek właściciela lub podmiotu wskazanych w art.28 ust. 2, decyzję w sprawie wymeldowania obywatela polskiego, który opuścił  miejsce pobytu stałego albo opuścił miejsce pobytu czasowego przed upływem deklarowanego okresu pobytu i nie dopełnił obowiązku wymeldowania się.

 

Wymagane dokumenty:

1/ Umotywowane podanie o wymeldowanie skierowane do Wójta Gminy Brójce

2/ Dokumentu potwierdzający tytuł prawny do lokalu zamieszkałego przez osobę, w stosunku do której prowadzone jest postępowanie o wymeldowanie

 

Opłaty:

 -dowód uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 10zł. od decyzji

 /Opłaty dokonuje się w kasie UG  lub na rachunek bankowy

Nr rachunku 22 8781 0006 0060 0141 2000 0020

 

Miejsce złożenia dokumentów:

 

 

  • sekretariat Urzędu Gminy Brójce lub

  • stanowisko ds. ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42-295-01-28

 

Termin i sposób załatwienia sprawy:

 

 

zgodnie z przepisami KPA /ok.2 miesięcy/ - zakończone decyzją administracyjną

 

Tryb odwoławczy

 

Od decyzji przsługuje pisemne odwołanie do Wojewody Łódzkiego za pośrednictwem Wójta Gminy Brójce w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 

Podstawa prawna:

 

 

Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności /Dz.U.2010.217.1427/

 


 

Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-03-09
Publikujący Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2009-03-09 12:34
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2015-06-30 12:47
Urząd Gminy BrójceBrójce 39, 95-006 Brójce tel. (42) 295-01-11 email: urzadgminy@brojce.pl
Wygenerowano: 14 grudnia 2018r. 00:56:21
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.