Urząd Gminy Brójce
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 


 Zameldowanie na pobyt czasowy 

 

 



Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie
4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu czasowego

Opłaty:
 opłata - na wniosek za wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy -17,00zł.

Miejsce złożenia dokumentów
 Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42-295-01-28

 


Termin i sposób załatwiania sprawy:
-bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu czasowego

- zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy wydawane jest na wniosek



Uwagi:
-Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu

-W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się, czynności zgłoszenia danych może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo inna osoba.

 


Podstawa prawna
Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności /Dz.U.2010.217.1427/

 

 

Załączniki:

zgłoszenie pobytu czasowego Plik pdf 526.08 KB
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-03-09
Publikujący Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2009-03-09 12:34
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2015-04-02 14:53
Urząd Gminy BrójceBrójce 39, 95-006 Brójce tel. (42) 295-01-11 email: urzadgminy@brojce.pl
Wygenerowano: 18 sierpnia 2018r. 17:02:20
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.