Urząd Gminy Brójce
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 

Zameldowanie na pobyt stały

 

Wymagane wnioski i  dokumenty

  1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty)  
  2.  Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt dokonane przez właściciela 
  3. Dokument potwierdzajacy tytuł prawny do lokalu/ np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna/
  4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu stałego.

Opłaty:

Bez opłat

Miejsce złożenia dokumentów:

Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42- 295-01-28

Termin i sposób załatwiania sprawy:

  • Niezwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu stałego.
  • osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt  stały otrzymują zaświadczenie ważne  do chwili zmiany miejsca zameldowania.  Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
  • Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem , po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu

 


Podstawa prawna:
  Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności / Dz.U. z 2019 r. poz. 1397/

więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-04-17
Publikujący Admin Administrator - Admin 2009-04-17 08:27
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2019-09-12 14:41
Urząd Gminy BrójceBrójce 39, 95-006 Brójce tel. (42) 295-01-11 email: urzadgminy@brojce.pl
Wygenerowano: 11 grudnia 2019r. 09:27:50
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.