Urząd Gminy Brójce
bip.gov.pl
Wyszukiwarka
pokaż wyszukiwarkę
schowaj wyszukiwarkę

 

Zameldowanie na pobyt stały

 

Wymagane dokumenty:

 

Do wglądu:

  1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty)  
  2.  Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt dokonane przez właściciela 
  3. Dokument potwierdzajacy tytuł prawny do lokalu/ np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna/
  4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu stałego.

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:

Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42- 295-01-28

Termin i sposób załatwiania sprawy:

  • bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu stałego.
  • osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt  stały otrzymują zaświadczenie ważne  do chwili zmiany miejsca zameldowania.           Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
  • Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem , udzielonym w formmie o której mowa w art.33   ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postepowania administracyjnego, po okanzaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego

Uwaga!

Urząd Gminy uprzejmie informuje, że od 01.01.2013r. istnieje możliwość zameldowania na pobyt stały lub czasowy z jednoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu.

W urzędzie w którym następuje zameldowanie z jednoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu wypełnić należy formularz ,,Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego poprzedniego 

Powyższa zmiana ułatwi Państwu dopełnienie obowiązku meldunkowego bez zbędnego przemieszczania się między urzędami.

Zachęcamy do korzystania z tej nowej i uproszczonej formy czynności meldunkowej.


Podstawa prawna:
  Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności Dz.U. 2010.217.1427

 


 

więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-04-17
Publikujący Admin Administrator - Admin 2009-04-17 08:27
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2018-05-29 15:47

 

Zameldowanie na pobyt stały

 

Wymagane dokumenty:

 

Do wglądu:

  1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty)  
  2.  Potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt dokonane przez właściciela 
  3. Dokument potwierdzajacy tytuł prawny do lokalu/ np. umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna/
  4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu stałego.

Opłaty:

Czynności związane z zameldowaniem nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:

Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42- 295-01-28

Termin i sposób załatwiania sprawy:

  • bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu stałego.
  • osoby dopełniające obowiązku zameldowania na pobyt  stały otrzymują zaświadczenie ważne  do chwili zmiany miejsca zameldowania.           Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
  • Obowiązku meldunkowego można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem , udzielonym w formmie o której mowa w art.33   ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.- Kodeks postepowania administracyjnego, po okanzaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego

Uwaga!

Urząd Gminy uprzejmie informuje, że od 01.01.2013r. istnieje możliwość zameldowania na pobyt stały lub czasowy z jednoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu.

W urzędzie w którym następuje zameldowanie z jednoczesnym wymeldowaniem z dotychczasowego miejsca pobytu wypełnić należy formularz ,,Zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego poprzedniego 

Powyższa zmiana ułatwi Państwu dopełnienie obowiązku meldunkowego bez zbędnego przemieszczania się między urzędami.

Zachęcamy do korzystania z tej nowej i uproszczonej formy czynności meldunkowej.


Podstawa prawna:
  Ustawa z dnia  24 września 2010r. o ewidencji ludności Dz.U. 2010.217.1427

  Ustawa z dnia  14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego/teks jednolity Dz.U.2013,poz.267 z       póżn. zmianami/

 

 

 

 


 

Załączniki:

druk zgłoszenie pobytu stałego Plik pdf 575.06 KB
więcej
Podmiot publikującyUrząd Gminy Brójce
WytworzyłAlfreda Skrzyńska - inspektor2009-04-17
Publikujący Admin Administrator - Admin 2009-04-17 08:27
Modyfikacja Alfreda Skrzyńska - Alfreda Skrzyńska 2018-05-29 15:47
Urząd Gminy BrójceBrójce 39, 95-006 Brójce tel. (42) 295-01-11 email: urzadgminy@brojce.pl
Wygenerowano: 14 grudnia 2018r. 00:54:45
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.