Urząd Gminy Brójce
POWIAT: Łódzki Wschodni
WOJEWÓDZTWO: Łódzkie
ADRES: 95-006 Brójce 39
adres ESP (e-PUAP): /tvgc5879bi/SkrytkaESP
e-mail: urzadgminy@brojce.pl
www: http://www.brojce.pl
Gmina Brójce na portalu Facebook
________________________________
Gmina Brójce
95-006 Brójce 39, woj. łódzkie
powiat łódzki-wschodni
NIP 7282700283 REGON 472057750
GODZINY PRACY URZĘDU GMINY: |
|||||
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
Sobota |
730-1530 |
730-1700 |
730-1530 |
730-1530 |
730-1400 |
nieczynne |
Nr Pokoju | Stanowisko | Numer Stacjonarny | Imię i nazwisko |
1 | USC | 42 295 01 10 | Anna Misio |
2 | GOPS | 42 295 01 06 | Jadwiga Kaźmierska |
3 | GOPS zasiłki | 42 295 01 07 | Iwona Biesaga |
4 | Podatki | 42 295 01 25 | Anna Cieplucha |
6 | Kasa | 42 295 01 23 | Violetta Wójt |
6 | Księgowość budżetowa | 42 295 01 24 | Jolanta Płuciennik, Anna Białobłocka -Górniak |
7 | Płace, Vat | 42 295 01 26 | Barbara Mielczarz |
8 | Ewidencja ludności, Dowody osobiste, OSP | 42 295 01 28 | Alfreda Skrzyńska, Aleksandra Agier |
9 | Wójt Gminy | 42 295 01 11 | Radosław Agaciak |
9 | Sekretariat | 42 295 01 11 | Anna Woźny |
11 | Sekretarz Gminy | 42 295 01 03 | Bogusława Szczecińska |
13 | Inwestycje, gospodarka nieruchomościami, ochrona środowiska | 42 295 01 16 | Paweł Gondzio Andrzej Świderek |
13 | Geodezja, rolnictwo, utrzymanie dróg, bezdomne zwierzęta | 42 295 01 18 | Mariola Woźna |
14 | Skarbnik Gminy | 42 295 01 04 | Renata Śliwińska |
15 | Ewidencja Gruntów (Starostwo Powiatowe) | 42 295 01 15 | Wiesława Witasiak Milena Klepacz |
16 | Zagospodarowanie przestrzenne, ewidencja dział. gospodarczej | 42 295 01 17 | Piotr Siekierski Bogumił Cieplucha |
19 | Pozyskiwanie funduszy, ABI, obsługa inwestora |
42 295 01 45 | Iwona Neroj |
19 | Zamówienia publiczne | 42 295 01 13 | Jacek Bojanowski |
20 | Biuro Rady Gminy, Oświata |
42 295 01 05 | Krzysztof Brandeburg |
21 | Pełnomocnik ds. uzależnień, transport, Odpady komunalne |
42 295 01 14 | Iwona Makucka Marta Boczek |
22 | Kadry, odpady komunalne | 42 295 01 01 | Małgorzata Kardasz |
Kontakt:
pok.9 Sekretariat - Anna Woźny- 42-295-01-11
- 42-295-01-33 - Fax
42-295-01-11 - Wójt
42-295-01-11 - Sekretarz Gminy
42-295-01-04 - Skarbnik Gminy
42-295-01-05 - Biuro Rady Gminy
42-295-01-01 - Kadry
42-295-01-05 - Oświata
42-295-01-08 - ŁODR /Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego/
42-295-01-15 - Starostwo Powiatowe PODGIK - ewidencja gruntów
42-295-01-24 - Księgowość budżetowa i podatkowa
42-295-01-13 - Fundusze unijne
42-295-01-17 - Zagospodarowanie przestrzenne
42-295-01-16 - Gospodarka nieruchomościami, inwestycje gminne,ochrona środowiska
42-295-01-17 - Ewidencja działalności gospodarczej
42-295-01-18 - Geodezja, rolnictwo, utrzymanie dróg, bezdomne zwierzęta
42-295-01-23 - Kasa
42-295-01-25 - Podatek rolny i od nieruchomości
42-295-01-26 - Księgowość VAT
42-295-01-28 - Dowody osobiste /Ewidencja ludności
42-295-01-45 - Promocja Gminy Brójce
42-295-01-10 - Urząd Stanu Cywilnego
42-214-03-87 - Gminny Ośrodek Kultury
42-214-02-01 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
42-214-03-16 /793-144-999 - Zakład Usług Komunalnych w Brójcach
Nota prawna: Urząd Gminy Brójce nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek przerwy w dostępie do serwisu BIP wynikające z braku aktualizacji systemu komputerowego użytkownika i jego oprogramowania (np. przeglądarki internetowe, przeglądarki pdf). Urząd Gminy Brójce nie odpowiada za jakość i niezawodność transmisji po łączach internetowych pomiędzy użytkownikiem a serwisem BIP a w szczególności jakość transmisji w sieciach operatorów komórkowych.
Uwaga: W celu poprawnego wyświetlania zawartości podstron Biuletynu Informacji Publicznej wymagana jest aktualizacja przeglądarek internetowych do najnowszych wersji oraz aktualizacja przeglądarek plików pdf.
W związku z wejściem w życie nowelizacji ustawy z dnia 12 lutego 2010 r.o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw oraz zmianami w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, które wprowadziła z dnia 12 lutego 2010 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw a które to zmiany weszły w życie w dniu 17 czerwca 2010 r. jedynie wniesienie podania za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej stanowi sposób złożenia podania w rozumieniu art. 63 § 1 k.p.a. Przesłanie dokumentu w inny sposób środkami komunikacji elektronicznej (np. na adres poczty elektronicznej pracownika urzędu) nie stanowi podania w rozumieniu ww przepisu. Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione:
bezpiecznym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (e-PUAP).
Projekt pod nazwą „Budowa Zintegrowanego Systemu e-Usług Publicznych Województwa Łódzkiego (Wrota Regionu Łódzkiego)” realizowany jest na terenie województwa łódzkiego od połowy 2009 roku. Liderem projektu jest Województwo Łódzkie, reprezentowane przez Urząd Marszałkowski w Łodzi. Prace związane z przygotowaniem i realizacją projektu podjął Wydział ds. Społeczeństwa Informacyjnego w Urzędzie Marszałkowskim w Łodzi przy ścisłejwspółpracy z ponad 100 partnerami: gminami i powiatami województwa łódzkiego, w tym z Gminą Brójce.
Projekt jest współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś priorytetowa IV: Społeczeństwo Informacyjne, Działanie IV.2 – E- Usługi Publiczne. Całkowity koszt projektu to 21 533 000,00 zł, w 85% (18 303 050,00 zł) pokrywany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, resztę (3 229 950,00 zł) stanowi wkład własny. Koszt całkowity podprojektu w Gminie Brójce wyniósł 114 991,00 zł, w tym dofinansowanie EFRR to 97 742,31 zł, natomiast wkład własny gminy wyniósł 17 248,69 zł. W ramach w/w projektu pozyskaliśmy sprzęt komputerowy: zestawy komputerowe, serwery, switch, firewall, drukarki i urządzenia oraz oprogramowanie antywirusowe oraz system elelektronicznego obiegu dokumentów.