Usunięcie drzew i krzewów
I. Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów - w formie podania lub druku wniosku (opracowanie własne UG w Brójcach ).
II. Wniosek o wydanie zezwolenia powinien zawierać
- imię i nazwisko i adres albo nazwę i siedzibę posiadacza i właściciela nieruchomości
- tytuł prawny władania nieruchomością
- nazwę gatunku drzewa lub krzewu
- obwód pnia drzewa mierzonego na wysokości 130 cm
- przeznaczenie terenu na którym rosną drzewa,krzewy
- przyczynę i termin zamierzonego usunięcia drzew lub przyczynę i termin zamierzonego usunięcia krzewów oraz wielkość powierzchni z której zostaną usunięte krzewy
- załączniki:
a. wypis z rejestru gruntów
b. kopia mapy ewidencyjnej
III. Miejsce złożenia dokumentów
Sekratariat Urzędu - pokój nr 9 ( pierwsze piętro ) w godzinach pracy Urzędu
IV. Termin załatwienia spraw
Do 30 dni
V. Jednostka odpowiedzialna
Referat Inwestycji Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej w Urządzie Gminy w Brójcach pokój nr 16, tel. 42-295-01-16
VI.Termin odwoławczy
-
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie UG Brójce w godzinach pracy Urzędu - jak w punkcie III.)
-
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od doręczenia decyzji stronie.
VII. Uwaga!
1. Proszę podać we wniosku numer telefonu oraz godzin w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą - co może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. Jeżeli posiadacz nieruchomości nie jest właścicielem - do wniosku dołącza się zgodę jej właściciela.
3. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
4. W przapdku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w sekretariacie UG Brójce
VIII. Podstawa prawna
-
art. 83 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz.U. z 2004 r. Nr 92, poz. 880)