Zameldowanie na pobyt czasowy
12 września 2019 12:29
Zameldowanie na pobyt czasowy
Wymagane dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość (dowód osobisty),
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie
4. Wypełniony formularz - zgłoszenie pobytu czasowego
Opłaty:
opłata - na wniosek za wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na pobyt czasowy -17,00zł.
Miejsce złożenia dokumentów
Stanowisko ds ewidencji ludności - pokój nr 8, tel. 42-295-01-28
Termin i sposób załatwiania sprawy:
-niezwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza - zgłoszenie pobytu czasowego
- zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt czasowy wydawane jest na wniosek
Uwagi:
-Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu
-W zastępstwie osoby obowiązanej do zameldowania się, czynności zgłoszenia danych może dokonać członek rodziny, opiekun ustawowy lub faktyczny albo inna osoba.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności /Dz.U. z 2019 r. poz. 1397.